1.LAGURI BC SI DS:
din cauza ca cade mult pe jos fara luck fara opt care in ... la nimeni nu trebuie, apar laguri, nu se vad mobii si dispar playerii din vision. Rezolvare:
de scazut chance la drop hainele fara luck si opt. si de adaugat un pick drop cu luck si opt. PROBLEMA IN BC SI DS VA DISPAREA!!!
2. DROP - dropul din kundum de 2 saptamani o kazut doar 1 ring !!! cade fel de fel de rahat, unde sunt pendurile si ringurile, am stat la spot 12 ore si am facut rost de ring... nu e normal ca din mobi sa obtii mai rpd decat din box of kundum!!!! chance la drop orb scrolls si fel de fel de schiluri de scazut sau de bagat o parte din ele in magazin, precum sunt la EE, drop la ch de scazut ca incurca la drop la alte jwls... nu e normal pe bc sa cada 30-60 ch.
3.RESPAWN - trebuie sa fie la fel in toate orasele... ci nu ca asa ca in tarkan apar mobi in 20 sec in Galima 10 sec... si cu diferite numere de mobi asta dezbalanseaza cartile de ka4, adica la lvl 140 trebuie sa fie rezonabil sa te ka4ieshti in tarkan, la lvl 180 in icarus, da nu ca stau n0obii in atlans pina la lvl 200 ca acolo respawn e cit cosmosul si numarul de mobi si timpul de resp. fa sa fie pe toate kartsile asa cum in atlans. pentru atrage interesul jucatorilor in bc ds... propun sa cada direct proportional lvl mobi - uniq, adica incepind din bc 2-3 sa cada uniq cu % mic pentru indeplinirea bc - TREPTAT pina la bc 7 la top uniq, sau alte premii + exp reward de marit. dropu de exe de adaugat un pic % cu luck, caci din 80+ haine ce au cazut mie in ochi, doar 1 a fost cu luck, tot din acest motiv ca % la drop cu luck si opt nu cad inele cu add si haine cu add...
Chaos mashina intro zi sa arda 9 helmuri. 2 exe leg si 7 bone toate cu luck.
nu inchidem ochii la nici un maruntush, caci jucatorii se pliktisesc, ceva questuri la mobi mari, foarte lungi la ceva haine sau box of kundum.