Wega ceia ce arati tu in Video cela de la WebZen este shatra de ciobeni care nu stiu care si ce sa faca si nu se folosesc de Q ... dar noi cind intram in Castelu cela noi fara 2000 de mixuri de HP nici nu aveam ce face ca la noi mergea intradevar pvp serios da nu cum aestea din Video o data la 3 min bate cineva in el .... Lumea va muri si in bc si in DS si peste tot din cauza la HP ista care il faci tu acuma ... cu HP care era chear de nu aveai haine bune, si in bc te batea la vo 10-20-30 puteai sa stai pe Q Q Q Q si sa mai rezisti la ka4 ... da asa pina o sa facem vo 500 de lvl toti vom muri ca nishte patlajele .. in deosebi DW AE MG....
Se menține mai mult din SD, iar HP se consumă după necesitate. Evident, acest model presupune că din când în când mergi în safe zone, nu poți fi nemuritor pe seama la Q nelimitat. Cineva a scris "așa nu pot să stau lângă gold apăsând Q". Să presupunem, dar prin ce se manifestă echlibrul atunci când cineva poate sta lângă gold fără să-l părăsească?
Referitor la rezistența în locații - așa este. Nu te menții - nu poți accesa locația. Dacă te bat în 10-30, ai putea să te menții și cu modelul actual, dar dacă mai mult probabil nu. Revii atunci când te poți menține. Deși evident vorbești cred de început. Mai apoi având mai mult HP ai putea să te menții și când te bat mai tare. Aceasta e și contra aspectului descris mai sus, ca peste 2-3 luni să nu apară mesaje că jocul e plictisitor, pentru că de exemplu setul în Kanturu în loc să fie agonisit la nivel mai mare e agonisit de îndată ce Kanturu e accesibil, la fel și cu boss în Kalima 7 și alte elemente.
În ce privește leveling, va fi relativ accesibil. Ne dorim ca marea majoritate cu un efort nu prea mare să ajungă între 500 - 700 și să participe la event-uri. La fel, jocul vă va asigura cu un minim necesar de a parcurge majoritatea locațiilor, evident dacă nu se va sta doar pe AFK. Jucătorilor le este lăsat partea cea mai interesantă - vânătoarea de iteme/creșterea lor/raid boss/PvP/Castel/Events ș.a.
Din nou aceleasi proble... Eu chiar incerc de la o vreme sa te inteleg da nu prea reusesc( FreeWiner iti face demonstratie clara de test cu video tu spui ca SM fuge in teleport si se reincarca, pai cam cum sa fuga daca nui fixat telportu lasa asta nui nimic.
Referitor la faptu ca iti vin o multitudine de idei si solutii in skype... daca sunt vreo 3 4 persoane care au aceleasi principii de joc ca si tine nu inseamna ca trebuie sa construiesti joaca sau sa o adaptezi dupa ei. Ilumineazane si pe noi si pune pe forum ce propuneri ai primit concret, nu spune de la cine da zi propunerea si lasa majoritatea sa dea cu opinia.
Nu tin minte cine si nu mam uitat dar stiu ca era cineva care te tot intreba de clasa EMG, pai cu setarile de acum cam cum crezi ca o sa creasca EMG care de obicei BC 1-2 se ducea singur si DS 1-2 la fel???? EMG o sa creasca mai greu ca DK no sa aiba timp nici la WC sa se duca sal lase 5 minute ca o sa moara, sau ca sa nu moara o sa bage o tona de HP si nimic DMG si iara no sa faca nimic.
Ce tine in linii generale: toti joaca mu ca in cele din urma sa mearga la PVP, astai ideea de baza vrei nu vrei dupa ce se imbraka aripile se incepe kill peste kill. DIn ce vad eu si din setarile care le faci daca nu joci cu BK in PVP nai ce cauta, prin urmare o sa fie un server plin de BK pentru pvp si in rest doar twinuri pt lvl si pietre.
Chiar nu stiu tiau dat o sumedenie de propuneri baietii ce tine de imbunatatirea serverului si de balansare da din ele nam vazut mare lucru.
Vreau sa joc pe wega si prietenii la fel da vrem pe serverul de alta data cind ae in unik dadea jos DK, cind DL in HP ref era in rol de tank la Castel, cind SM nu era fugarit pe toata harta de toti da dadea si el un KILL si cind EMG nu statea doar afk da venea la gold si toate eventurile......... asta cauta toti nu sa fie imbatabili da sa poata ucide.