Dark Lord-ul a fost echilibrat în timpul testărilor de pînă la deschidere. La testări au participat și top dark lords. Damage-ul e o valoare holistică care depinde de mulți factori. Ceea ce înseamnă dacă acum ataci în 400, peste 100 nivele ai putea ataca 1200. Totodată trebuie de ținut cont de faptul că WebZen nu setează echilibrul între caractere după formula, 1 vs 1 se țin bine înseamnă că e echilibrat. În procesul echilibrării participă multe variabile precum Movement Speed, Experience Gain, Absorb, Eficacitatea Skill-urilor (ce poate oferi altor participanți), ce avantaje/dezavantaje are față de alte classe, pe lîngă aceasta se mai adaugă și Stat Points și alte elemente.
Acum damage la Dark Lord e puțin mai mare decît ceea ce recomandă WebZen și ceea ce a fost pe proiectul precedent. Ținînd cont de experiența proiectului precedent și de testările efectuate o majorare mai mare ar putea afecta negativ echilibrul în joc.
Despre actualizare. În urma actualizărilor damage pentru Firescream a crescut în mediu cu 700 (în dependență de stat-uri și alți factori)
Despre modificări. E normal să avem unele ajustări. O face și WebZen relativ frecvent. Totuși orice modificare propusă trebuie argumentată, susținută și trebuie să se integreze armonios în ecosistemul deja creat. Totodată cînd ne referim la ceea ce recomandă WebZen trebuie să ținem cont că echilibrul stabilit de WebZen e specific serverului oficial. De exemplu, WebZen se axează pe ideea că majoritatea caracterelor sunt în set-uri +5 - +9 cu doar cîteva mixturi (40 - 50) în inventory.