MuOnline ChangeBacks

  • 5 Răspunsuri
  • 1928 Vizualizări

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

MuOnline ChangeBacks
« : Ianuarie 08, 2017, 10:42:23 p.m. »
Buna ,

As vrea sa mentionez urmatoarele lucruri absurde , care nu au loc sa fie.

1. Trade Zone(City) - Nu poate fi correct sa limitezi trade-ul doar pentru orase (necatind ca sun doar  Lor,Dev,Nor) , din cauza ca limitezi posibilitatilor personajelor, chiar si ca exemplu co-relarea unui guild in timpul goldurilor atunci cind Pvp personajul ramine fara Imp , un co-guildean nu-i poate transmite din cauza ca trade City sunt doar 3. Un alt exemplu este trade-ul in BC, din aceleasi motive.

2.Shield Defense - Nu este o optiune cind nu este balansat gameplay-ul , este un lucru care lumea nu-l poate intlege.

3.Numarul de servere - Din start Blood Castle si Devil Square, au limitate intrarile.
(Cine are maini rapide , are parte de experienta, nu ?)
 Nu sa fost de-ajuns ca s-a facut serverul 2 , poftim dragi jucatori , acum aveti Serverul 3 doar pentru BC si DS.
- Nu domnule admin , nu lucreaza treaba asa, pentru ca sa faci level trebuie sa iti dai staruinta sa lupti pentru asta , nu sa faci 140 de servere ca sa le fie mai usor.

4.Stamina  - Scroll of Decay , Scroll of Ice Storm, Ragefull Blow , Twisting Slash , urmatoarele skill-uri nu au sfirsit, cu alte cuvinte chiar daca ti se termina "Stamina" , jucatorul nu se opreste de batut.

*

Offline Rayness

  • *****
  • 1603
    • Vezi Profilul
Re: MuOnline ChangeBacks
« Răspuns #1 : Ianuarie 08, 2017, 11:23:15 p.m. »
Trade Zone sunt zonele economice unde se întîlnesc toți pentru comerț. Dacă tu nu poți primi/da un Imp, efectiv nici adversarul tău nu poate.

Pentru Shield Defense, există un subiect - aici

Despre Blood Castle ai dreptate. Al 3-lea server (Blood Castle) a fost adăugat pentru a compensa acele 5 locuri care lipsesc pe primele 2. Pe primele 2, 15 locuri nu e realizabil din punct de vedere tehnic.

Suntem la curent despre skilluri. Vor urma actualizări.


Re: MuOnline ChangeBacks
« Răspuns #2 : Ianuarie 08, 2017, 11:45:35 p.m. »
la una are dreptate, cand ai deschis serverul 2 joaca a devenit mult mai usoara, sau chiar prea usoara)

*

Offline Kazino

  • ***
  • 223
    • Vezi Profilul
Re: MuOnline ChangeBacks
« Răspuns #3 : Ianuarie 10, 2017, 03:07:17 p.m. »
da si kolya sensu jocului ii numai sa stai afk slivit in orash? tu poti juca numai cand e diferenta mare de lvl intre guildurile concurente; cand sunt toti la acelasi nivel kolyagaraj sterge mu, lui nu ii este interesant sa manince bataie ... demonstreaza ca ai miine bune da nu mult timp sa stai online...

*

Offline EdWyn

  • ***
  • 208
    • Vezi Profilul
Re: MuOnline ChangeBacks
« Răspuns #4 : Ianuarie 10, 2017, 04:57:45 p.m. »
Wega, prin implementarea serverului 3 tu nu doar ai recompensat cele 5 locuri din BC pentru fiecare server dar ai si creat o crestere mai rapida si dezbalansata a jucatorilor. Aici ma refer la clasa Dark Lord, ei au oportunitatea sa intre in BC 2-3-4 unde sunt prezenti citiva jucatori insa ei prefera serverul 3 unde nu va fi la sigur nici unul si vor putea usor sa creasca fara a le incurca.

Pe linga aceste spuse sunt deacord ca cele mentionate mai sus, se creaza iarasi o atmosfera de afk permanent. Nu ma intelege gresit, nu sunt de parere ca afk trebuie la general eliminat insa trebuie sa fie o masura si o proportie

*

Offline Mobil

  • *
  • 20
    • Vezi Profilul
Re: MuOnline ChangeBacks
« Răspuns #5 : Ianuarie 10, 2017, 05:32:48 p.m. »
1. Nici un fel de TRADE in pvp zone, nici in bc si etc. Nu este corect si nu este logic. Exista PVE, PVP, trade zone. Ai pregatit toate necesarele pentru pvp si ai plecat sa lupti.

2. 3 server - must be closed until the number of online players will not reach current server quote limits. Nu e corect sa creez 3 server doar ca cineva nu a reusit sa intre DS, BC. Asta si este interesul jocului, nu iti iese ceva in permanenta.

3. SD - ai dreptate, unica solutie TEST TEST TEST. E un feature complicat care necesita atentie, cea mai sporita.

4. Stamina p/u enumeratele skills - nu vad problema actualmente. Principalu sa nu fie unlimited in timpul pvp la skiluri care se folosesc in pvp.